Filtre

Sterge toate filtrele

Dupa Brand

Abonare newsletter

Urmareste-ne pe

Facebook Twitter Blog


Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

AV. Mig 17 F

SMER
Cod produs: SMER825

Pret: 50.55 Lei € 10.88 | $ 12.83

Disponibilitate: La comanda

Descriere

825 – Mig 17 F, scara 1:48

Mini-machetă din plastic, dimensiuni produs asamblat: 19.8 cm x 22.8 cm. Cutia conține piesele necesare pentru construcția unui model la scara menționată. Lipiciul și vopseaua nu sunt incluse. Producătorul recomandă vopsele HUMBROL, codurile de culoare necesare fiind specificate pe ambalaj, dar se pot utiliza și alte mărci cu succes. Se poate folosi orice lipici recomandat pentru plastic.

Scurt istoric
Aparatul de luptă MiG-17 cu un loc a fost unul dintre cele mai reușite din clasa lui. A zburat în peste treizeci de țări din Europa, Africa, Asia, chiar și în America. Aeronava a apărut în 1949 ca o variantă îmbunătățită a modelului Mig-15 bis dar avea, înainte de toate, o aripă complet diferită, în săgeată (45 de grade pe fuselaj și 42 de grade pe părțile exterioare). Partea din față a fuselajului nu a fost modificată iar partea din spate a fost puțin alungită. Coada mărită are, de asemenea, un unghi mai mare. Noua versiune a aparatului original cu radar RP-1 a fost numit MiG-17P. Folosing un VK-1F cu ardere întârziată, a apărut versiunea MiG-17F iar producția de masă a început în 1953. Versiunea nouă cu tunuri și RP-1 sau radare RP-5 au fost numite MiG-17PF. În cele din urmă, noua versiune fără tunuri, dar cu patru rachete RS-2US, a fost numită MiG-17PFU.
În cadrul Fortelor Aeriene Cehoslovace, existau două bucăți ale modelului original MiG-17F, numerotate 0802 și 0952 (unul dintre acestea a purtat numărul EP-01 până în 1957). Pe de altă parte, aparatul MiG-17PF (cu numărul S-104 conform Forțelor Aeriene Cehoslovace) cu radare RP-1 și RP-5 au fost introduse masiv. Această aeronavă a fost primul avion de luptă nou în cadrul Forțelor Aeriene Cehoslovace, fiind dotat cu un radar și, în plus, cu un motor jet cu ardere întârziată.
În vreme ce aeronava de tip MiG-17 nu a fost nici fabricată și nici dezvoltată în Cehoslovacia, Polonia a fost țara unde acest avion nu numai că a fost produs în cantități însemnate, dar au fost dezvoltate modele noi, diferită de vrsiunea originală. Astfel, exista versiunea Lim-5 (MiG-17F), Lim-5P (MiG-17PF), Lim-5R, Lim-5M (roți dublate și aripi lărgite la fuselaj), Lim-6, Lim-6bis, Lim-6R, Lim-6M și Lim-6MR, care au apărut ulterior. Versiunea cu cel mai mare succes cu excepția modelelor originale Lim-5 și Lim-5P a fost Lim-6bis bombardier/avion de luptă, cu două dispozitive suplimentare pentru a transporta bombe cu greutate între 50-250 kg sau lansatoare de rachete Mars-2 de 16 barili cu rachete S-5 fără radioghidaj, de calibru de 57cm. În plus, a fost posibilă instalarea de locașuri adiționale pentru bombe și rachete. Mai exista o posibilitate de prindere a bombelor în locul rezervoarelor suplimentare de combustibil, dar intervalul de zbor era substanțial redus. Modelele enumerate mai sus prevedeau și o parașută deasupra zonet de evacuare a jetului.
Aeronavele Lim-6bis precum și versiunile ulterioare ale MiG-7 au fost folosite și în Egipt.
Elemente tehnice și tactice de bază: MiG-7F;
Dimensiuni:
Anvergură - 9.628m
Lungime - 11.360m
Înălțime - 3.800 m
Aria aripii - 22,60 mp
Masă:
Gol - 3.950 kg
Decolare (maxim) - 3,950 kg
Performanțe:
Viteza maximă - 1155 km/h (la 3000 m)
Plafon - 16.470 m
Interval - 1600 – 2000 km maxim
Armament:
1 tun N-37D, calibru 37 mm ( 40 cartușe)
2 tunuri NR-23, calibru 23 mm (2 x 80 cartușe) 

Varsta recomandata: peste 8 ani

Avertisment: Avertisment: Atenție! Conține piese mici. Interzis copiilor sub 3 ani! Recomandat copiilor cu vârsta peste 8 ani.